کمپ ترک اعتیاد اجباری اسلامشهر و کمپ شهریار

کمپ ترک اعتیاد اسلامشهر و شهریار

3.2/5 - (10 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی فروردین ۱۶, ۱۴۰۲ %%

شماره کمپ ترک اعتیاد اسلامشهر و شهریار مراکز مجاز و تلفن کمپ اجباری اسلامشهر و کمپ اجباری تمایلی شهریار همتا مرکز اسلامشهر و شهریار در سال و در منطقه تاسیس گردید. این کمپها دارای کادری مجرب از پزشک، درمانگران اعتیاد و خانواده، مشاوران و روانشناسان می باشد که به صورت روزانه و در تمامی روز های سال در کمپ حضور دارند. این کمپ زیر نظر سازمان بهزیستی کشور بوده و بازرسان این سازمان هر ماه جهت بازرسی فنی، محیطی و قانونی به این کمپ مراجعه می نمایند. همچنین تعرفه های درمانی کمپ اسلامشهر و شهریار توسط این سازمان تعیین می گردد.

خدمات و هزینه کمپ اسلامشهر و شهریار

خدمات و هزینه بستری مرکز اسلامشهر و شهریار برنامه های متنوعی از سوی مدیریت و با هماهنگی مشاوران صورت می گیرد. این برنامه ها در جهت پر کردن اوقات بیماران بوده و بیشتر جنبه تربیتی و تعلیمی برای آن ها دارد. از جمله این برنامه ها، شرکت در جلسات مشاوره گروهی، شرکت در برنامه های فرهنگی و تفریحی، مشارکت در اداره کمپ و نگهداری از سایر بیماران ، ورزش کردن و سایر سرگرمی میباشد.همچنین روش درمانی در این کمپ از نوع پرهیز مدار است؛ یعنی برای ترک اعتیاد از هیچگونه داروی استفاده نمی گردد. تعرفه های درمانی هزینه کمپ اسلامشهر و شهریار توسط این سازمان محترم بهزیستی تعیین می گردد.

شرایط پذیرش اجباری و تمایلی در کمپ اسلامشهر و شهریار

نحوه مراجعه بیماران به کمپ اسلامشهر و شهریار به دو صورت می باشد. در روش اول بیماران به همراه خانواده و یا بستگان خود به کمپ مراجعه کرده و پس از طی کردن مراحل اداری، در این کمپ بستری می شوند و در روش دوم که مختص به بیماران ناسازگار و تمایلی نسبت به ترک نداشته است، خانواده ها با کمپ تماس گرفته و از آن ها در خواست کمک می کنند. شما میتوانید به قسمت کمپ اجباری جهت آگاهی مراجعه فرمایید.

پس از مراجعه بیماران به کمپ اسلامشهر و شهریار ،. همچنین خانواده بیمار و یا قیم و ولی او باید هنگام بستری در کمپ حضور داشته تا سوالاتی در خصوص سابقه بیماری هایی نظیر حملات قلبی، صرع، اختلالات روانی و… از آن ها پرسیده شود.

ما در کمپ اسلامشهر و شهریار از پذیرش بیمارانی که دارای اختلالات روانی بوده و یا جز بیماران خاص هستند، معذوریم. علاوه بر این، از آنجایی که بستری کردن بیماران مصرف کننده شیشه نیازمند تجهیزات و روش های درمانی خاص می باشد، مدیریت از پذیرش چنین بیمارانی جلوگیری می کند. همچنین در این کمپ، هیچ معتاد متجاهری پذیرش نمی گردد.

 

شماره کمپ ترک اعتیاد شهریار و اسلامشهر

کمپ اسلامشهر و شهریار چه بیمارانی را مورد پذیرش قرار می دهد

کمپ اسلامشهر و شهریار یک کمپ خصوصی بسیار قانون مدار بوده و رعایت اصول اخلاقی و بهداشتی در این کمپ از اولویت های کاری ما محسوب می شود. در این خصوص ما هر نوع بیماری را مورد پذیرش قرار نمی دهیم. بیماران ما باید تنها مبتلا به بیماری اعتیاد بوده و هیچ گونه بیماری های زمینه ای دیگری نظیر اختلالات روانی حاد، افسردگی های شدید، جنون و… را نداشته باشند. باید عنوان کنیم که ایجاد امنیت در محیط کمپ برای ما یکی از اصول مهم کار است.

ارتباط با کمپ اسلامشهر و شهریار

شماره تماس های  و  ما مربوط به بخش پذیرش بوده و شما می توانید همه روز و در ساعات تا سوالات خود را از این قسمت پرسش نمایید. علاوه بر این، شماره همراه   در اختیار خانواده ها و بیماران قرار داده شده است تا در صورت نیاز بتوانند مستقیما با بخش مدیریت تماس گرفته و شرایط بستری را جویا شوند. قابل توجه بزودی نام مراکز مجاز در مقاله ثبت خواهد شد .

راه ارتباط دیگر با کمپ اسلامشهر و شهریار، از طریق سایت فوق می باشد. شما در بخش پرسش و پاسخ می توانید سوالات خود را پرسیده و منتظر پاسخ از سوی همکاران ما باشید.

پایان متن.

نیلوفر ساکی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Phone icon
شماره فوری اجباری و تمایلی
انتقاد و پیشنهادات متن لمس کنید
WhatsApp icon
واتساپ کمپ ترک اعتیاد همتا
تماس فوری روی متن لمس کنید