ترک اعتیاد به گل و حشیش و روش مصرف گل

اعتیاد به گل و حشیش و روش مصرف گل

3.3/5 - (18 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی اسفند ۲۵, ۱۴۰۱ %%

اعتیاد به ماری جوانا و حشیش در جوانان و نوجوانان در مقاله تجربه ترک گل متن مرکز ترک اعتیاد گل و حشیش ماده ای مخدر است که از شیره گیاه شاهدانه تهیه می گردد. این ماده دارای رنگ قهوه ای متمایل به مشکی است. دیدن ظاهر حشیش شما را بیشتر به یاد قره قوروت می اندازد. حالت فیزیکی آن در برابر حرارت نرم بوده و در برابر هوای سرد سفت می شود

اعتیاد به گل و حشیش روش مصرف چیست ؟

حشیش در دسته مواد مخدر توهم زا می باشد و ماده اصلی آن به نام THC شناخته می شود. تاثیرات روانگردانی حشیش شبیه به ماری جوانا است و در حقیقت می توان آن را نیز مانند گل به صورت سیگار در آورده و مصرف نمود. اغلب افراد حشیش را با توتون داخل سیگار مخلوط کرده و دوباره آن را رول می کنند. همچنین می تواند آن را بر روی قلیان و یا پیپ ریخته و یا به عنوان یک چاشنی به غذا اضافه کرد. حشیش فاقد طعم بوده و از طریق حس چشایی قابل تشخیص نیست.

روش مصرف حشیش و گل

روش مصرف گل و حشیش نیز ماننده تریاک، اگر به صورت استنشاقی استفاده گردد، از طریق ریه جذب می گردد. پس از جذب از طریق خون به مغز رفته و سبب سرخوشی و توهم می گردد. اگر میزان مصرف حشیش در یک وعده زیاد باشد، افراد با از دست دادن حافظه، عدم تمرکز، اختلال در حواس و درک از محیط پیرامون مواجه خواهند شد.

ترک اعتیاد به گل و حشیش و روش مصرف گل
اعتیاد به گل و حشیش

علائم مصرف حشیش و گل ماری جوانا

از جمله عوارض استفاده از حشیش و گل ماری جوانا می توان به:

افت فشار خون، قرمزی چشم ها، افزایش اشتها، اختلال در فعالیت های جنسی، اختلال در درک زمان و مکان، بالا رفتن قوه احساسات، خشکی دهان، ایجاد تغییر در لحن صدا، اختلال در تعادل و حرکت، اضطراب، تند شدن ضربان قلب و….

مصرف حشیش در میان نوجوانان

متاسفانه مواد مخدری مانند حشیش و گل که از گیاهان رایجی مانند شاهدانه گرفته می شوند، دارای ضریب خطر بیشتری در میان جوانان هستند. اغلب افراد سود جود نیز از همین مسیر وارد شده و با فریب نوجوانان، این مواد مخدر را به عنوان دارو های گیاهی و موادی که فاقد قدرت اعتیاد آوری هستند، معرفی می کنند. برای همین است که حشیش و گل، متداولترین مواد مخدر در میان جوانان بین ۱۳ تا ۲۸ سال هستند. مقاله ادامه دارد….

لطفا از تجربه ترک گل در بخش کامنت در سایت ارسال فرمایید با تشکر

پایان متن

نیلوفر ساکی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Phone icon
شماره فوری اجباری و تمایلی
انتقاد و پیشنهادات متن لمس کنید
WhatsApp icon
واتساپ کمپ ترک اعتیاد همتا
تماس فوری روی متن لمس کنید